Faktory ovlivňující CSR reportování

public://cover/cover_205871.jpg
Autor: 
Kašparová Klára
ISBN: 
9788021059856
9788021080461
Rok vydání: 
2015
Počet stran: 
135
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
Cena: 
49 Kč
205871
pap
pdf
Anotace: 

CSR reportování představuje v současné době jednu z nejvíce rostoucích oblastí společenské odpovědnosti podniku. Lze ho charakterizovat jako proces komunikování sociálních a environmentálních dopadů způsobených aktivitami podniku vybraným typům stakeholderů. Motivaci managerů podniků k jeho využití je možné vysvětlit pomocí několika teorií. V knize jsou blíže představeny tři nejčastěji uváděné – legitimacy, positive accounting a stakeholderská teorie. Na jejich základě byla zahraničními výzkumy identifikována celá řada faktorů ovlivňujících CSR reportování. Zjištění jejich působení na CSR reportování v českém prostředí bylo předmětem v knize prezentovaného výzkumu. Z jeho výsledků vyplývá, že na CSR reportování v českém prostředí mají ze zkoumaných faktorů větší vliv míra souběhu vlastnictví a řízení, velikost podniku, původ vlastníka a míra ocenění jména podniku.

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_417773.jpg
public://cover/cover_417765.jpg
public://cover/cover_417766.jpg
public://cover/cover_417768.jpg
public://cover/cover_417769.jpg
public://cover/cover_417771.jpg
public://cover/cover_417772.jpg
public://cover/cover_417764.jpg
public://cover/cover_395557.jpg
public://cover/cover_395559.jpg
public://cover/cover_395560.jpg
public://cover/cover_417754.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_417725.jpg
public://cover/cover_417724.jpg
public://cover/cover_417717.jpg
public://cover/cover_417699.jpg
public://cover/cover_417228.jpg
public://cover/cover_417185.jpg
public://cover/cover_417171.jpg
public://cover/cover_403807.jpg
public://cover/cover_402332.jpg
public://cover/cover_393282.jpg
public://cover/cover_403287.jpg
public://cover/cover_394675.jpg