Faktory ovlivňující CSR reportování

Autor: 
Kašparová Klára
ISBN: 
9788021059856
9788021080461
Rok vydání: 
2015
Počet stran: 
135
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
Cena: 
49 Kč
205871
pap
pdf
Anotace: 

CSR reportování představuje v současné době jednu z nejvíce rostoucích oblastí společenské odpovědnosti podniku. Lze ho charakterizovat jako proces komunikování sociálních a environmentálních dopadů způsobených aktivitami podniku vybraným typům stakeholderů. Motivaci managerů podniků k jeho využití je možné vysvětlit pomocí několika teorií. V knize jsou blíže představeny tři nejčastěji uváděné – legitimacy, positive accounting a stakeholderská teorie. Na jejich základě byla zahraničními výzkumy identifikována celá řada faktorů ovlivňujících CSR reportování. Zjištění jejich působení na CSR reportování v českém prostředí bylo předmětem v knize prezentovaného výzkumu. Z jeho výsledků vyplývá, že na CSR reportování v českém prostředí mají ze zkoumaných faktorů větší vliv míra souběhu vlastnictví a řízení, velikost podniku, původ vlastníka a míra ocenění jména podniku.

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_395347.jpg
public://cover/cover_420046.jpg
public://cover/cover_420037.jpg
public://cover/cover_419854.jpg
public://cover/cover_417946.jpg
public://cover/cover_417458.jpg
public://cover/cover_390878.jpg
public://cover/cover_393228.jpg
public://cover/cover_383972.jpg
public://cover/cover_383973.jpg
public://cover/cover_389442.jpg
public://cover/cover_380627.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_418233.jpg
public://cover/cover_417228.jpg
public://cover/cover_417185.jpg
public://cover/cover_417171.jpg
public://cover/cover_403599.jpg
public://cover/cover_416652.jpg
public://cover/cover_416420.jpg
public://cover/cover_416398.jpg
public://cover/cover_416418.jpg
public://cover/cover_416872.jpg
public://cover/cover_414159.jpg
public://cover/cover_393701.jpg