Globální a lokální v marketingové komunikaci

Autor:
Bačuvčík Radim
a kol.
ISBN:
9788087500361
9788087500361
Rok vydání:
2013
Počet stran:
136
Poskytovatel:
Palmknihy
Serie_title:
Serie_part:
0
Klíčová slova:
Vydavatel:
Typ:
Jazyk:
Cena:
49 Kč
5474
pap
pdf
Anotace:
Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK.