Hudba a my

Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015
public://cover/cover_185866.jpg
Autor: 
Bačuvčík Radim
ISBN: 
9788087500842
Rok vydání: 
2016
Počet stran: 
308
Poskytovatel: 
Palmknihy
Vydavatel: 
Typ: 
Jazyk: 
Cena: 
49 Kč
185866
pap
pdf
Anotace: 

Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, proč lidé poslouchají hudbu, jaké motivace je k tomu vedou a jaké pocity jim to dodává. Výzkum odhalil určité strategie, které lidé používají, když chtějí pomocí hudby podpořit, doplnit nebo udržet dobou náladu, nebo když chtějí kompenzovat či vyřešit náladu špatnou. Kvantitativní výzkum měl dvě části. První z nich byla zaměřena na zodpovězení otázky, jaký má česká veřejnost postoj ke koncertně provozované hudbě. Druhá část výzkumu byla zaměřena na identifikaci publika jednotlivých hudebních stylů a analýzu a deskripci jejich nákupního chování ve vztahu k vybraným hmotným produktům a službám, stejně jako jejich postoje k určitým společenským tématům.

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_417787.jpg
public://cover/cover_417781.jpg
public://cover/cover_417782.jpg
public://cover/cover_417771.jpg
public://cover/cover_417772.jpg
public://cover/cover_395557.jpg
public://cover/cover_395559.jpg
public://cover/cover_395560.jpg
public://cover/cover_417754.jpg
public://cover/cover_417748.jpg
public://cover/cover_417749.jpg
public://cover/cover_417731.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_417724.jpg
public://cover/cover_417725.jpg
public://cover/cover_417717.jpg
public://cover/cover_403807.jpg
public://cover/cover_402332.jpg
public://cover/cover_393282.jpg
public://cover/cover_403287.jpg
public://cover/cover_394675.jpg
public://cover/cover_357808.jpg
public://cover/cover_414159.jpg
public://cover/cover_394674.jpg
public://cover/cover_393704.jpg