Obsahový marketing

public://cover/cover_169310.jpg
Autor: 
Řezníček Josef
Procházka Tomáš
ISBN: 
9788025141526
9788025141786
9788025141779
Rok vydání: 
2014
Počet stran: 
224
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
Cena: 
49 Kč
169310
pap
epub
pdf
Anotace: 

Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače!Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti.Autoři vám v knize mimo jiné prozradí:– Proč a jak z vaší firmy udělat uznávané informační médium– Jak vytvořit persony a určit vhodný tón komunikace– Jak vám pomůže vypravěčství vytvořit s návštěvníky emocionální vazbu– Jak sestavit vhodný tým pro obsahový marketing – Jaké používat programy, které vám tvorbu a organizaci obsahu usnadní– Jak jednotlivé formy obsahu efektivně propagovat– Jak stanovit cíle, jak je měřit a jak vyhodnocovat výsledkyKniha obohatí všechny majitele webových stránek, podnikatele a vedoucí pracovníky, kteří hledají nové způsoby, jak získat více návštěvníků a zákazníků na Internetu.Web ke knize přímo z dílny autorů:http://marketingobsahem.czO autorech:Josef Řezníček již několik let řídí tým internetových marketérů na Včeliště.cz a pomáhá webovým strán­kám být na Internetu vidět. Kromě optimalizace pro vyhledávače se věnuje také obsahovému marketingu. Věří, že obsahový marketing je budoucí cestou, jak efektivně propagovat myšlenky, služby a produkty na Internetu.Tomáš Procházka pracuje pro Včeliště.cz jako SEO konzultant a ve volném čase se stará o své vlastní internetové projekty. Od roku 2008 se věnuje internetovému marketingu a výdělečným affiliate webům. Postupem času se propracoval až k zaměření na obsahový marketing. Copywriting, SEO a obsahový marketing chápe jako jeden komplexní obor.

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_417792.jpg
public://cover/cover_417791.jpg
public://cover/cover_417787.jpg
public://cover/cover_417781.jpg
public://cover/cover_417782.jpg
public://cover/cover_417772.jpg
public://cover/cover_417771.jpg
public://cover/cover_395560.jpg
public://cover/cover_395557.jpg
public://cover/cover_395559.jpg
public://cover/cover_417754.jpg
public://cover/cover_417748.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_417724.jpg
public://cover/cover_417725.jpg
public://cover/cover_417717.jpg
public://cover/cover_403807.jpg
public://cover/cover_402332.jpg
public://cover/cover_403090.jpg
public://cover/cover_393282.jpg
public://cover/cover_415745.jpg
public://cover/cover_415746.jpg
public://cover/cover_415747.jpg
public://cover/cover_403287.jpg
public://cover/cover_394675.jpg