Začněte s proč

Autor: 
Sinek Simon
ISBN: 
9788087270554
9788087270585
Rok vydání: 
2013
Počet stran: 
256
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
Cena: 
49 Kč
9200
pap
epub
Anotace: 

Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali přesně stejným způsobem – vždy začali s otázkou PROČ a až poté řešili, JAK a CO zrealizovat. Autor tento model nazývá zlatý kruh.Každá organizace umí vysvětlit, CO dělá. Některé umějí vysvětlit, i JAK to dělají. Ale jen málo z nich dokáže formulovat, PROČ to dělají.Za PROČ se přitom nepovažují peníze nebo zisk, to jsou vždy jen výsledky. Osobnosti a firmy, které znají své PROČ, nepotřebují manipulovat – ony inspirují. Lidé je následují ne proto, že musejí, ale protože sami chtějí. Zaměstnance jejich práce těší, spatřují v ní smysl, mají zázemí a hrdost. Zákazníci jsou loajální, ochotni poskytnout podporu i v těžkých časech, imunní vůči manipulacím ostatních.Začněte s PROČ je kniha pro čtenáře, kteří sami podnikají, budují, vedou či teprve plánují, že se do něčeho pustí. Pokud principy zlatého kruhu správně uplatníte, stanete se sami přínosem pro malé i velké podniky, neziskové organizace i politické strany.Takže, proč vaše společnost vůbec existuje? Zdánlivě jednoduchá otázka... ale pokud si na ni umíte odpovědět, změní vše.„…Mezi opakovaným nákupem a loajalitou je velký rozdíl. Opakovaný nákup znamená, že si u vás někdo něco koupí vícekrát. Loajalita znamená, že jsou lidé ochotni se vzdát lepšího produktu nebo lepší ceny, aby mohli opět koupit u vás. Loajální zákazníci se mnohdy ani neobtěžují tím, aby zkoumali, zda konkurence nemá lepší podmínky…"Sami si můžete lehce dosadit společnosti, které takto fungují – Apple, Southwest Airlines, Harley-Davidson… Sinek však jen nepopisuje postup těch úspěšných, na jiných studiích vysvětluje příčiny pádu dříve mnoho let úspěšného kolosu Wal-Mart nebo také neúspěch mp3 přehrávačů Dell. Zkrátka, nelze jen opsat postupy někoho jiného a aplikovat je na vlastní podnik. Bez jasného PROČ nelze zvítězit.Tato kniha je určena všem, kteří chtějí inspirovat ostatní, nebo kteří chtějí najít někoho, kdo bude inspirovat je.

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_420177.jpg
public://cover/cover_420178.jpg
public://cover/cover_420176.jpg
public://cover/cover_420174.jpg
public://cover/cover_420175.jpg
public://cover/cover_382569.jpg
public://cover/cover_420130.jpg
public://cover/cover_420131.jpg
public://cover/cover_420129.jpg
public://cover/cover_420127.jpg
public://cover/cover_420128.jpg
public://cover/cover_420125.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_420135.jpg
public://cover/cover_420136.jpg
public://cover/cover_420134.jpg
public://cover/cover_418233.jpg
public://cover/cover_418225.jpg
public://cover/cover_418226.jpg
public://cover/cover_418227.jpg
public://cover/cover_418221.jpg
public://cover/cover_418222.jpg
public://cover/cover_418223.jpg
public://cover/cover_418224.jpg
public://cover/cover_417817.jpg