Hodnota a e-business

Autor: 
Klapalová Alena
ISBN: 
9788021055063
9788021081673
Rok vydání: 
2016
Počet stran: 
180
Poskytovatel: 
Palmknihy
Typ: 
Jazyk: 
Cena: 
49 Kč
205876
pap
pdf
Anotace: 

Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business.

Nové e-knihy k vypůjčení

public://cover/cover_420125.jpg
public://cover/cover_420122.jpg
public://cover/cover_420123.jpg
public://cover/cover_420124.jpg
public://cover/cover_420121.jpg
public://cover/cover_420116.jpg
public://cover/cover_420117.jpg
public://cover/cover_420118.jpg
public://cover/cover_420119.jpg
public://cover/cover_420120.jpg
public://cover/cover_420114.jpg
public://cover/cover_420115.jpg

Nové audioknihy k vypůjčení

public://cover/cover_416652.jpg
public://cover/cover_366402.jpg
public://cover/cover_392622.jpg
public://cover/cover_393701.jpg
public://cover/cover_417228.jpg
public://cover/cover_417185.jpg
public://cover/cover_417171.jpg
public://cover/cover_416398.jpg
public://cover/cover_416418.jpg
public://cover/cover_414159.jpg
public://cover/cover_416420.jpg
public://cover/cover_393704.jpg